Plavky 2024

Už nyní pro Vás máme nabídku plavek 2024 . Těšit se můžete na dámské plavky. U nás naleznete jak tolik oblíbené jednodílné plavky, tak i dvoudílné plavky. Nezapomínáme ani na muže - pánské plavky. Holky mladšího věku zaujmou dívčí plavky.  Pokud si potrpíte na značkové zboží, tak vás jistě zaujmou luxusní plavky. Pokud je plavání vašim koníčkem, podívejte se na sportovní plavky. Maminky jistě uvítají kojenecké plavky. A ze starých kolekcí uděláme plavkový výprodej.

 
 

Luxusní spodní prádlo  

Eshop luxusnipradlo.cz je tady pro Vás již 15 rok. Od začátku jsme se specializovali na luxusní spodní prádlo, ale vyslyšeli jsme přání dalších zákazníků a nabízíme spodní prádlo pro všechny kategorie. U nás si tedy jistě vyberete. Luxusní prádlo značek jako Anita, Calvin Klein, Felina, Naturana, Obsessive, Selmark a Triumph. Pro hezké chvíle se podívejte na široký výběr erotického prádlo, především korzetynoční košilkytanga a rafinované kalhotky. Nezapomínáme ani na spodní prádlo pro maminky - mateřské podprsenky Anita a jiné. Kdo pojede na dovolenou, uvítá nabídku plavek. Dámské plavky nabízíme jak jednodílné, tak dvoudílné, odvážné bikiny a monokiny. V zimních měsících se příjemně zahřejete v županech - dámské župany a pánské od značek Taubert a Vestis jsou kvalitní a luxusní. Našim cílem je, abyste si eshop www.luxusnipradlo.cz zapamatovali jako Váš oblíbený obchod pro spodní prádlo a dámské spodní prádlo, ale i pánské spodní prádlo hledali vždy u nás. Luxusní prádlo.cz je pro vás zárukou a garance kvalitního eshopu.

 
 

Spodní prádlo

Většina lidí si už pod pojmem spodní prádlo představuje lehce provokující sexy podprsenky, kalhotky, či neodolatelná tanga. Sexy dámské spodní prádlo nemusí být však nutně vyrobeno z krajky, či saténu, ale i kvalitní bavlna může být zárukou neodolatelnosti prádla. Hlavně však záleží na střihu a stylu provedení, kolik bude muži povoleno, aby viděl a naopak zatajeno, aby si sám domyslel. Sexy dámské spodní prádlo bude však krásným dárkem nejen pro vašeho partnera, ale také i pro vás.

 
 

Luxusní prádlo a plavky 

Spodní prádlo prodáváme již 18 let a jsme opravdu specialisti. Krom eshopu, prodáváme spodní prádlo také v kamenných prodejnách. Konkrétně v Ostravě máme čtyři prodejny. Tři prodejny Luxusnipradlo.cz a značkový obchod Triumph. Dále máme prodejnu Triumph v Olomouci - galerie Šantovka. To je pro Vás zárukou, že spodnímu prádlu rozumíme. Pro nákup Vám doporučíme nejprodávánější značky spodního prádla. Zákaznici velmi rádi kupují spodní prádlo Triumph, dále specializované spodní prádlo na nadměrné velikosti a to spodní prádlo Anita a Felina. Mladé slečny u nás rády nakupují italské spodní prádlo Lormar a Sielei. Léto se blíží mílovými kroky a je čas se podívat po nových plavkách. Plavky pro tuto sezónu budou opět velmi krásné a odvážné. Hitem budou bikini, ale klasické jednodílné a dvoudílné plavky budou vévédit prodejům. Plavky 2024 můžete u nás nakupovat již nyní.

 

 

Župany 

Vyberte si z naší nabídky županů pro muže i ženy. V nabídce máme dámské i pánské župany různých velikostí, vzorů i barev. Pro chladné večery i příjemná rána, máme pohodlné froté župany, které jsou nejenže pohodlné, ale také vás ochrání před prochladnutím a z těla odstraní poslední kapičky vody. Saténové a bavlněné župany jsou ideální pro letní období. Pakliže hledáte ideální dárek, doporučujeme luxusní župany značky Vestis , L&L nebo DKaren

 

 

Naše společnost zahájila realizaci projektu Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti GEMINI CZ 2000 s.r.o. (registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0012810),
který je spolufinancován Evropským sociálním fondem. Realizace projektu bude probíhat od 1.10.2019 do 30.9.2021.

Cíl projektu
Cílem projektu je zvýšit úroveň znalostí a dovedností našich zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávaní pracovní činnosti. Do projektu
bude zařazeno 24 našich zaměstnanců, pro každého z nich jsou naplánovány vzdělávací aktivity, kdy každý zaměstnanec absolvuje více než 40 hodin vzdělávání. Proškolením našich
zaměstnanců dojde ke zvýšení jejich znalostí a tím zvýšení konkurenceschopnosti naší firmy.

Dílčí cíle:
1) Zlepšení dovedností našich zaměstnanců v měkkých a manažerských dovednostech, jako jsou oblasti komunikace, týmové spolupráce, atd.
2)  Zlepšení dovedností v obecných IT znalostech s cílem zvýšení jejich kvalifikace.

 

 

 

 

 

   

Rozdíl mezi bílým tričkem za stovku a za tisícovku

21.10.2021 00:00:00

Pozastavili jste se někdy, co na těch bílých tričkách je, když naprosto stejné bílé tričko je možno pořídit za stovku, ne-li dokonce za padesát korun a jinde úplně to samé (aspoň tak se vám to zdá) prodávají za tisícovku? Přijde vám to jako nehoráznost a okrádání? Tak si přečtěte tento článek. I my jsme se nad touto skutečností pozastavili a tohle jsme zjistili.

 

I když se to nezdá, rozdíl není pouze v značce. A pravdou také je, že byť jde o obyčejná bílá trička, nemusí být shodná. Lišit se mohou v typu tkaniny, výrobním procesu, způsobu ušití. Ve skutečnosti je toho celkem dost, co může cenu bílého trička ovlivnit. Začněme ale pěkně od počátku. 

Látka trička

Látka dělá tričko tričkem. Nejvyužívanějším materiálem pro výrobu triček je bavlna. I ta může být různá. 

  • Čím déle bude vlákno předeno, tím bude jemnější. 
  • Krátká vlákna v přízi vytváří uzlíky a čím jich je více, tím méně je látka hladká, ale texturovaná.
  • K těm nejkvalitnějším bavlnám náleží Sea Island bavlna, egyptská bavlna a Pima bavlna.
  • Pokud se při výrobě k bavlně ještě přidá navíc elastan, dělá ji více elastickou. Látka toho více vydrží, může se více přizpůsobit. I to však navyšuje cenu materiálu. 
  • No a pak je také pravda, že existují značková bavlněná vlákna a taky neznačková bavlněná vlákna. I to ovlivňuje finální cenu triček. 
  • Procesy zvané jako mykání a česání navyšují náklady na konečný produkt. Mykaná bavlna představuje způsob kartáčování vláken před jejich kroucením do příze. Případné následné česání vás zbaví všech krátkých kousků v přízi. Dává jí hladký povrch. Výsledkem je kvalitnější příze, která je ovšem dražší. 
  • Příze obohacená o syntetické textilie je zase levnější. 
  • Značka trička není zárukou toho, že k jejich výrobě nebyla použita levná vlákna. A že v reálu neplatíte pouze za značku. 

Dalším faktorem je pak výroba

Dalším faktor, jenž ovlivňuje cenu finálního výrobku, čili trička, je jeho výroba. Za výrazným rozdílem v ceně však nestojí. V případě, že je totiž tričko vyráběno v Asii, nemusí stát prakticky nic. Cena za hodinu práce je v těchto zemích velmi nízká a mnohdy nedosáhne ani  padesáti centů. Cenu snižuje i jejich množství, kolik jich bylo najednou vyrobeno. Cenu trička pak rovněž ovlivňují i přepravní náklady. Dovozní clo je ovlivněno stylem oděvu, obsahem vláken a zemí výroby. V neposlední cenu bílého trička ovlivňuje i to u koho se prodává. Platíte zde za prestiž a výsadu vlastnit něco z dané firmy. 

Stránky mohou obsahovat produkty určené pro starší 18-ti let.

Je mi více než 18.

Vstoupit
Odejít
Tvorba a pronájem eshopů BINARGON.cz